marți, 29 noiembrie 2016

Imaginea şi reţeta succesului facil

Editam asearã o fotografie şi m-au "nãpãdit" gânduri pe marginea subiectului şi a relaţiei acestuia cu mediul exterior. Glumesc! Mã gândeam la perioadă aşa zisei "crize economice" din perioada 2007-2009. Au apărut tot felul de specialişti, tip "guru" în economie, care ne-au povestit despre cauze, motive, cicluri, sisteme, etc. S-a pus problema chiar a schimbării sistemului socio-economic pe Planeta Pãmânt. Şi câte şi mai câte...!

Am cugetat atunci la sistemul de promovare utilizat de câţiva ani buni şi care s-a impus aproape în toate domeniile vieţii noastre banale, de oameni normali (nu VDT!). E vorba de sistemul bazat pe imagine, dar nu imaginea ca fotografie ci imaginea ca impresie.
Imagine= reflectare de tip senzorial a unui obiect în mintea omenească sub forma unor senzații, percepții sau reprezentări (dexonline).

Consider că acest mod de a te impune, din punct de vedere comercial mai ales, nu are viaţă lungã, chiar dacã este foarte actual, chiar dacă lucrurile evoluează şi metodele de promovare tot mai moderne schimbă percepţii, caractere şi chiar vieţi.

Chiar ieri am văzut la ştiri un reportaj de la "Black Friday-ul" american. Lumea se bãtea şi se omora pentru nişte... prosoape ieftine. O fi fost marfã chinezeascã... de contrabandã!?  La ştirile sportive aflu că un club de fotbal britanic doreşte achiziţionarea jucătorului argentinian Lionel Messi pentru suma de 200 milioane de Euro. Măi să fie ! Nu e oare prea mult!? 

Acum câţiva ani, fabricile vechi româneşti se vindeau cu 1 leu. A trebuit, nu de mult, să-mi cumpãr o cămaşă şi am intrat într-un magazin de specialitate al unei firme cunoscute dintru-n mall. Preţul pe măsură, adică proporţional cu distanţa faţă de litera "A", a literei cu care începe numele firmei. La 1 km distanţă o firmã româneascã, ascunsã de ochii lumii, vinde cămăşi la o treime din preţul celei de mai sus. Acelaşi material, aceeaşi calitate, tot după o purtare o arunci la spãlat. Imaginea bat-o vina! Am senzaţia cã viaţa se distorsioneazã încetul cu încetul, imagine după imagine, după imagine...

Şi tot editând la fotografia mea  şi tot gândindu-mã la imaginile lor am gãsit reţeta idealã pentru a avea succes în zilele noastre, în acest sistem suprasaturat de "imagine".

1. Ieşi în lume la momentul potrivit;
2. Ai o atitudine corespunzãtoare;
3. Profiţi de o "luminã favorabilã".

La final vedeţi şi fotografia cu pricina.
În rest, s-auzim numai de bine!

reţeta succesului facil - blog FOTO-IDEEA
Reţeta succesului facil



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea. Comentariul tău îmi este foarte util.