luni, 28 martie 2016

Fotografia de stradã si proiectele fotografice

     Fãceam, în urmã cu câteva sãptãmâni, o documentare la fotografia de stradã si în una din cãutãrile pe Google am avut surpriza sã constat cã primele 2 pagini erau populate cu numele lui Eric Kim, fotograf de stradã. Am devenit curios si am continuat cercetãrile mele, mi-a plãcut ceea ce am citit si am vãzut. I-am scris lui Eric si iatã cã am intrat în contact cu el si cu pasiunea lui pentru fotografia de stradã.

     Eric este prezent peste tot : pe pagina sa de fotografie, pe facebook, pe blog, pe Youtube, pe Instagram, pe Twitter, la cursuri, în interviuri, prin reviste si la radio, din San Francisco (USA) la Melbourne (Australia), trecând prin Dubai si Tokyo. Si bineînteles, mai tot timpul îl gãsim pe Eric în stradã, fotografiind cu arhi-cunoscuta sa camerã foto Leica.


Eric Kim este fotograf, dar si profesor de fotografie de stradã, din seria "open source photography", cum îi place lui sã se numeascã. Locuieste în Berkley, California.


Eric tine cursuri, fotografiazã si scrie cãrti si ne face cadou, din când în când, câte un manual în format electronic, cum sunt :
      "De ce sã faci fotografie de stradã" se întreabã Eric!? Si tot el rãspunde : "fotografia de stradã  este un medicament pentru suflet" . A folosit fotografia de stradã ca auto-terapie când era foarte stresat. "Când iesi în stradã la fotografiat, circuli mult, vezi si apreciezi frumusetea locurilor si a oamenilor. In acest mod poti interactiona cu persoane cu care nu ai vorbi si pe care în alt mod nu le-ai putea cunoaste."

Atât despre Eric Kim deocamdatã, dar voi mai reveni la el, la cãrtile, cursurile si fotografiile lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea. Comentariul tău îmi este foarte util.